Skontaktuj się z nami
Kar-System
TEL. 669 015 322
Dział sprzedaży
TEL. 533 640 470
Zakuwanie węży hydraulicznych
TEL. 889 459 794
kontakt@kar-system.pl
Znajdź nas na mapie
Najczęstsze pytania
Koszt dostawy uzależniony jest od wagi przesyłki oraz jej gabarytu.
-do 20 kg – 20 zł
-do 40 kg – 40 zł
-do 70 kg – 80 zł
-lance, kije do pół tora metra – 35 zł
-lance, kije do dwóch metrów – 70 zł
-paleta – 200 zł
Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- Płatność przy odbiorze
- Płatność za pobraniem
- Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
- Płatności online
- Płatność kartą płatniczą.
Produkty wysyłamy zwykle na drugi dzień po złożeniu zamówienia. W przypadku zamówienia w godzinach porannych, możliwość wysyłki jeszcze tego samego dnia! Nasi kurierzy mogą być u Ciebie już następnego dnia. Czas doręczenia produktów, których nie mamy na magazynie trwa około 10 dni. Zachęcamy w takim przypadku do kontaktu, aby sprecyzować ten termin.
TAK,
Wiemy jak ważna jest ochrona Twoich danych osobowych, podawanych przy składaniu zamówienia. Dlatego zabezpieczone są one najlepiej. Dostęp do danych mają tylko specjalnie przeszkoleni i upoważnieni pracownicy.
Nigdy nie odsprzedajemy i nie udostępniamy danych innym firmom – poza firmą kurierską, która otrzymuje od nas jedynie informacje osobowe niezbędne do prawidłowego i sprawnego wykonania usługi.
Gromadzone przez nas adresy kont mailowych wykorzystywane są jedynie do komunikacji między Tobą a sklepem. Osoby, które posiadają konto w naszym sklepie mają możliwość dodawania, edytowania lub usuwania swoich danych osobowych.
Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji zamówienia oraz faktury VAT.
Po złożeniu zamówienia nasi pracownicy starannie przygotowywują towar do wysyłki. Każdą paczkę zabezpieczany w solidny sposób i przekazujemy kurierowi, który doręczy ją prosto pod wskazany przez Ciebie punkt.
TAK,
Klient dostaje potwierdzenie zamówienia po zaksięgowaniu płatności.