Zwroty i reklamacje
Czas na zwrot towaru:
Jeśli chcesz zrobić zwrot towaru zakupionego przez sklep internetowy, możesz zrobić to w ciągu 14 dni. Pamiętajmy, że w każdym przypadku zwrot towaru następuje na koszt konsumenta – sprzedawca nie pokrywa kosztów dostarczenia przedmiotu do wskazanego miejsca.
Jakie warunki musi spełniać towar, aby go zwrócić lub wymienić?
- zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania (musi być w takim samym stanie w jakim został zakupiony);
- produkt powinien być kompletny (w skład kompletu wchodzi również instrukcja obsługi, karta gwarancyjna, akcesoria, naklejki, opakowanie, styropiany mocujące) i nie noszący żadnych śladów użytkowania (rysy, zabrudzenia, pęknięcia, rozdarcia);
- opakowanie produktu jest niezbędne do zwrotu chyba, że został sprzedany bez opakowania producenta
Czy mogę zwrócić urządzenie czyszczące lub agregat, które zostałe podłączone?
Urządzenie czyszczące lub agregat, które zostało podłączone i użyte, nie może zostać wymienione lub zwrócone.
Czy mogę zwrócić towary zakupione w większej ilości (ten sam model sprzętu)?
Towary nabyte w ilości większej niż dwie sztuki tego samego produktu nie są objęte programem i nie można ich zwrócić lub wymienić.
Reklamacje
Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć rzecz bez wad. Ponosimy odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu w zakresie określonym w art. 556 i następnych ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014, poz. 121).
Jeśli zakupiony produkt posiada wady prosimy skorzystać z prawa reklamacji i odesłać produkt w stanie nienaruszonym.
Jak złożyć reklamację?
Wszystkie reklamacje dotyczące zamówionych produktów możesz złożyć:
- pisemnie na adres: ul. Szubianki 17, Jarocin 63-200
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@kar-system.pl
Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji powinno nastąpić na adres: Szubianki 17, Jarocin 63-200
Co zawrzeć w reklamacji?
- powód reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową
- dane kontaktowe składającego reklamację
Do reklamacji mogą zostać dołączone dowody takie jak np. zdjęcia lub dokumenty związane z przedmiotem reklamacji.
Może to przyśpieszyć proces reklamacji.