Autoryzowany dealer Kranzle i IPC

Autoryzowany dealer Kranzle i IPC

Zwroty i reklamacje

Czas na zwrot towaru:

Jeśli chcesz zrobić zwrot towaru zakupionego przez sklep internetowy, możesz zrobić to w ciągu 14 dni. Pamiętajmy, że w każdym przypadku zwrot towaru następuje na koszt konsumenta – sprzedawca nie pokrywa kosztów dostarczenia przedmiotu do wskazanego miejsca.

Jakie warunki musi spełniać towar, aby go zwrócić lub wymienić?

  • zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania (musi być w takim samym stanie w jakim został zakupiony);
  • produkt powinien być kompletny (w skład kompletu wchodzi również instrukcja obsługi, karta gwarancyjna, akcesoria, naklejki, opakowanie, styropiany mocujące) i nie noszący żadnych śladów użytkowania (rysy, zabrudzenia, pęknięcia, rozdarcia);
  • opakowanie produktu jest niezbędne do zwrotu chyba, że został sprzedany bez opakowania producenta

Czy mogę zwrócić urządzenie czyszczące lub agregat, które zostałe podłączone?

Urządzenie czyszczące lub agregat, które zostało podłączone i użyte, nie może zostać wymienione lub zwrócone.

Czy mogę zwrócić towary zakupione w większej ilości (ten sam model sprzętu)?

Towary nabyte w ilości większej niż dwie sztuki tego samego produktu nie są objęte programem i nie można ich zwrócić lub wymienić.

Reklamacje

Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć rzecz bez wad. Ponosimy odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu w zakresie określonym w art. 556 i następnych ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014, poz. 121).

Jeśli zakupiony produkt posiada wady prosimy skorzystać z prawa reklamacji i odesłać produkt w stanie nienaruszonym.

Jak złożyć reklamację?

Wszystkie reklamacje dotyczące zamówionych produktów możesz złożyć:

  • pisemnie na adres: ul. Szubianki 17, Jarocin 63-200
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@kar-system.pl

Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji powinno nastąpić na adres: Szubianki 17, Jarocin 63-200

Co zawrzeć w reklamacji?

  • powód reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową
  • dane kontaktowe składającego reklamację

Do reklamacji mogą zostać dołączone dowody takie jak np. zdjęcia lub dokumenty związane z przedmiotem reklamacji.
Może to przyśpieszyć proces reklamacji.

Kategorie
Cena
-
Marka
Aktualne promocje